Spoko, dzieki za trop. Skoro juz wsadzilem tyle kasy to i przeguby oba wymienie. Dam znac jak poszlo. Aha, i jeszcze jedno pytanie laika. Czy wewnetrzne przeduby sa takie same, tzn. nie ma rozroznienia lewa/ prawa strona? Sorry za glupie pytanie ale... Pzdr
Problem z utratą mocy. 1,9 TDI,90KM,2005r. Tour.
Zwiń
X
-
Problem z utratą mocy. 1,9 TDI,90KM,2005r. Tour.
Witam. Z góry przepraszam, że poruszam temat, który jest tyle razy poruszany, ale naprawdę proszę żeby w końcu wypowiedział się ktoś który ma odpowiednią wiedze w tym temacie. Sprawa jest tego typu, że od pewnego czasu jadąc samochodem przekraczając prędkość ok 80 - 90 km/h, jest wyczuwalne przydławienie auta. Zapaliła się kontrolka (żółta silnika na desce rozdzielczej. Zgodnie z zaleceniami jakie wyczytałem na forum wymieniłem zawór N75 i N18, wymontowałem zawór EGR całego wyczyściłem, wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia i niestety nic się nie zmieniło, wydałem 400zł. Proszę o pomoc gdzie jeszcze mam szukać przyczyn.
Pozdrawiam
-
-
U kogoś kto ma pojęcie w diagnostyce samochodowej grupy VAG.
Wykonaj logi.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz